אם אתם מתכננים להישאר בתל אביב חודש וחצי בשנת 2019 ולעבור, איך עוברים? הנה מדריך מהיר שיעזור לך לגלות היכן להישאר, להישאר ולהפיק את המיטב מהטיול הבא שלך. למי ששוקל לעבור לתל אביב, הנה המדריכים הקצרים שלנו להפיק את המיטב. להלן כמה מהטיפים והעצות הטובים ביותר מחברינו ושכנינו בשכונת מזרח ירושלים בקיבוץ יצחק, שיעזרו לך להבין מה לתכנן לטיול הבא שלך והיכן להישאר.

כדי לקרוא עוד על שכונות מזרח תל אביב מומלץ לבדוק כאן: israhouse.co.il

עיין במדריך השלם שלנו DIY DIY לתל אביב למציאת מקום מגורים בתל אביב, עם רשימת המלונות, המסעדות, החנויות והמסעדות הטובים ביותר בשכונת מזרח ירושלים.

אם אתה רוצה לדבר עם המקומיים בעין, מה שאומר שום לחץ, המדריך שלנו לאזורים הטובים ביותר בתל אביב יעזור. אם יש לך שאלות לגבי הטיול שלך בישראל או העיר בה אתה מבקר, תמצא שאלות נפוצות בתל אביב בסוף מדריך טיולים זה. קפיצה לסירוגין בתל איירס: המשך עד שאתה נמצא בראש רשימת בתי המלון, המסעדות, החנויות והמסעדות הטובים ביותר במזרח ירושלים. אתם מחפשים דירה, אך עליכם לשלב הכל באורח חייכם התל אביבי עם המדריך השלם שלנו DIY תל אביב!

החלק הדרומי של יפו הוא נוצרי יותר ממוסלמי ויכול להיות שמרני יותר מתל אביב, אך אם ברצונכם לחוות זאת, צאו לחלקים הערביים יותר של יפו, שם השכונות עניות ושונות מאוד מ תל אביב. האם ידעת שיש פיצול בין ג'אפה העתיקה ליפו החדשה, המחולק לשני מחוזות מובחנים, אחד בצפון ואחד בדרום?

יפו העתיקה היא אחד הנמלים העתיקים בעולם והיה האזור הראשון בו התגוררו בג'אפה מתיישבים יהודים. במקור פרבר של יפו העתיקה, הנמל עקף עד מהרה את שכנותיו הוותיקות ונראה כיום כחלק מתל אביב. כמה אזורים בתל אביב שכדאי לבקר בהם כולל את העיר העתיקה, שהיא עתיקה יותר משאר תל אביב ובה כמה מהמסעדות, הברים והמלונות המפורסמים ביותר בישראל.

יש לו אווירה ייחודית והוא עדיין זול יחסית, אם כי אתה צריך להסתכל סביב בימינו. אזורים מסוימים בתל אביב עשויים להיות כאוטיים למדי, מה שהופך את החיים לקצת פחות נעימים, אך ישנם הרבה מסעדות, ברים ומלונות נהדרים באזור זה של העיר, כמו גם כמה בתי קפה ומסעדות נהדרים.

תל אביב היא עיר של שכונות, ואתה יכול בקלות לעבור בין כמה מהשכונות המעניינות יותר לחקור. למידע נוסף על אופן ההתניידות בעיר, עיין במדריך שלנו ורשימת האזורים הפופולריים ביותר בתל אביב.

תל אביב יחסית קטנה וקומפקטית, ולכן עדיף להישאר בשכונות ליד המקומות המרכזיים והמעניינים ביותר. בדרך כלל אתה נמצא במרכז, אך הוא מעדיף אנשים שרוצים אווירה נינוחה יותר ונוף טוב לעיר מהחוף. ללא חופים אזור זה נחשב פחות משגשג מצפון תל אביב, ואתם צריכים להיות בשכונה עם האטרקציות המרכזיות ביותר.

תל אביב רחבה יותר מערים קטנות יותר, אך לרוב קל ומהיר יותר לנסוע ברגל. עם זאת, העיר יכולה להיות יקרה לביקור, ויש כמה אזורים שונים מאוד בעיר. יוקר המחיה בישראל הוא גבוה, מכיוון שהיא העיר היקרה ביותר בישראל, ולכן היא יקרה יותר מאשר באזורים אחרים במדינה, כמו ירושלים. תל אביב היא מקום מדהים לבקר בו.

רחוב דיזנגוף ממוקם בקצה המזרחי של מרכז תל אביב, בסביבתו הקרובה של נמל התעופה בן גוריון (שדה התעופה השני בגודלו בעולם אחרי לונדון הית'רו). לרוב המקומות בישראל ניתן להגיע באמצעות אוטובוס, רכבת, רכב או אפילו ברגל, אך לא יכולה להיות דרך טובה יותר להגיע לשם. זהו אחד האזורים האהובים עלי ביותר בעיר, שכן הוא ממוקם בצד המזרחי של מרכז העיר והוא הקצה המערבי של אזור העסקים המרכזי והקצה הדרומי של מזרח ירושלים.

בין האזורים הידועים במחוז מזרח ירושלים בתל אביב ניתן למנות את פתח תקווה, שנוסדה בשנת 1878, כמו גם את העיר העתיקה בירושלים והעיר העתיקה של חיפה.

הצפון הישן כולל את הנמל ההומה של תל אביב ופארק הירקון, הפארק הגדול ביותר בתל אביב, על שמו של נהר הירקסון שזורם בו. האזור קרוב לחיי הלילה התיירותיים הגדולים של נמל נאמאל, והאזור שמצפון לרחוב ארלוזורוב גובל בבנייני הבאוהאוס, שהעניקו לתל אביב את הכינוי של העיר הלבנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *