אנו נראה לך מהו מנהל העסקים של פייסבוק, כיצד להשתמש בו, מהם התכונות החשובות ביותר וכיצד הוא מיטיב עם העסק שלך. מאמר זה ידריך אתכם בכל מה שצריך לדעת וכיצד עובד איש שיווק ברשתות חברתיות עם הדף העסקי שלכם בפייסבוק. אנחנו כאן כדי לפרק מה הופך את הדף העסקי המושלם של פייסבוק, ואיך לגרום לו להיראות כאילו אתה מוצא את העסק הקטן שלך.

מנהל עסקים הוא החלק של פייסבוק שמאכלס את חשבון מנהל מודעות הפייסבוק שלך ואת כל הכלים האחרים שאתה צריך כדי להפעיל מודעות. למנהל העסקים שני תחומים עיקריים: מודעות עסקיות ודפי עסקים עסקיים. לאחר שהגדרת את כל נכסי הפייסבוק שלך, תוכל לחבר את חשבון Instagram שלך למנהלי עסקים בפייסבוק באמצעות אפליקציית Instagram.

אם אתה רוצה להפיק את המרב מהפרסום שלך, עליך לעבור למנהל העסקים של פייסבוק. אתה יכול להוסיף דפי פייסבוק למנהל העסקים של פייסבוק רק אם יש לך זכויות ניהול לחשבונך. אם איש עדיין לא הוסיף את חשבון המודעות שלך בפייסבוק, רק אתה תוסיף אותו ותהיה לך אפשרות לעבור בין מודעות עסקיות לדפים עסקיים.

מנהל העסקים הוא בעצם תיבה שמאפשרת לארגן את כל מה שקשור לעסק שלך בפייסבוק. למעשה, זה טוב יותר עבורך ועבור העסק שלך מכל כלי אחר לניהול עסקים, כגון Google Analytics או Google Drive. עכשיו, לאחר שאתה יודע מהו מנהל העסקים של פייסבוק, יש לך הבנה טובה יותר מדוע אתה צריך להשתמש בו. עכשיו, כשאנחנו יודעים קצת יותר על מה זה ולמה אולי נרצה להשתמש בו, בואו נגדיר את הכל.

הצעד הראשון שינחה אותך הוא ליצור דף פייסבוק לעסק שלך, אך קודם ליצור כזה אם אין לך כזה. פייסבוק מבקשת ממך את שם הדף העסקי שלך בפייסבוק וקישור לחשבון המודעה שלך. לחץ על "עבור" בפינה השמאלית העליונה של הדף כדי ליצור את דפי העסק שלך ואת חשבונות המודעות שלך, ואז על "צור דף עסקי".

לכן, מנהל העסקים של פייסבוק הוא כלי ניהול חזק ויוצר מידה של הפרדה בין חשבונות המודעות שלך בפייסבוק. כחברה, אתה משתמש בחשבון מודעות נפרד של פייסבוק המקושר למנהל העסקים של פייסבוק, והוא מאפשר לך להוסיף חברי צוות כדי שתוכל לתת לקבוצה שלמה של אנשים לעבוד בדפי העסק שלך בפייסבוק ובקמפיינים שלך.

כדי להפיק את המרב מהדף העסקי שלך בפייסבוק, עליך לוודא שאנשים יודעים על כך. אין גבולות לכמה חברות נוכחות בפייסבוק, וישנן חברות בעלות נוכחות מקצועית המאפשרת להן להתחבר ללקוחות ברמה האישית ולהגיע לחברות חדשות. כדי לתת לחברה שלך את ההזדמנות הטובה ביותר למשוך תשומת לב משמעותית לעסק שלך, היא צריכה להתבלט מהקהל כדי למשוך תשומת לב משמעותית לעסק.

לפני שתוכל להירשם לדף העסקי שלך בפייסבוק, עליך להיכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך. פייסבוק תבקש מכם להיכנס עם חשבון אישי, אך תוכלו לבחור פשוט ליצור חשבון פייסבוק נפרד עם מנהל העסקים.

פייסבוק רוצה שהעסק שלך ישתמש במנהל העסקים כדי לספק הנחיות ועזרה ספציפיים יותר. קבל תמיכה טובה יותר מפייסבוק: אם אתה עובד כסוחר יחיד או עם עסק קטן מאוד, כדאי לשקול להקים חשבון מנהל עסקים של פייסבוק.

אם ברצונך להפוך את דף הפייסבוק הטוב ביותר לעסקים, אנו ממליצים לך לבצע כמה מההתאמות האישיות ש- Facebook מציעה.

כדי ליצור עמוד חברה של פייסבוק, עליך להיות בעל פרופיל אישי ולבצע את ההוראות שעל המסך של פייסבוק. באפשרותך ליצור את דפי חברת הפייסבוק שלך באמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלך, אך עליך להתחבר תחילה לחשבון הפייסבוק שלך. ליצירת דפים עסקיים של פייסבוק, אנא קרא את המדריך שלנו לעיצוב דף עסקי בפייסבוק לפני שאתה יוצר אותו. אתה יכול ליצור דפי חברות פייסבוק שלך עם פרופיל פרטי או ציבורי בפייסבוק או שניהם ועליך להתחבר תחילה לחשבון המדיה החברתית שלך או לחשבון בדף הפייסבוק הפרטי שלך. ניתן ליצור את דפי העסק שלך בפייסבוק באמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלך, אך הם אינם פרופילים ציבוריים, לכן תחילה עליך להיכנס או לצאת מחשבון המדיה החברתית שלך או מפרופיל הפייסבוק הציבורי שלך כדי להתחבר עם חשבון הטוויטר שלך וחשבון שלך.

אם ברצונך לפרסם את דף הפייסבוק שלך למכשיר הנייד שלך, הורד את אפליקציית Facebook Pages Manager. פייסבוק הרחיקה לכת, ואיפשרה לחברות להתקין פיקסלים באזורים מרובים באמצעות מנהל העסקים של פייסבוק.

הסיבה העיקרית לשימוש ב- Business Manager היא שהיא מאפשרת לך לנהל את כל מאמצי השיווק שלך בפייסבוק במקום אחד. זה מקל על סוכנויות ועסקים כאחד להשתמש בו לניהול בטוח של דפי הפייסבוק, חשבונות המדיה החברתית וקמפיינים שיווקיים ממקום אחד.

פייסבוק עסקי
פייסבוק עסקי צילום pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *