מלונות בירושלים – בירושלים יש ריכוז עשיר של מוזיאונים מרתקים וכדאי מאוד לבקר לפחות באחד מהם במהלך הביקור שלכם בעיר. ירושלים מציעה עושר נרחב של אתרי ביקור לצד המוזיאונים כמו סיורי שכונות מרתקים, מסלולי טיול, אתרי מורשת והיסטוריה, מבנים קסומים המספרים את סיפורה ההיסטורי של העיר, שווקים ססגוניים ומתחמי קניות ובילוי ססגוניים. מלונות בוטיק הם אופציית לינה אידיאלית לזוגות, ומשפחות ייהנו מלינה במלונות הרשת הפזורים בעיר.

המוזיאונים המרתקים שבירושלים

מלון בוטיק  – אחד המוזיאונים המבוקשים לביקור הוא מוזיאון ישראל שבגבעת רם – אחד המוזיאונים הגדולים בעולם, ובו ותמצאו ריכוז פריטי תרבות יהודית, לצד אומנות עכשווית ואומנות יהודית. במוזיאון מתקיימות תערוכות הפרוסות לאורך שטחו האינסופי של המוזיאון. גם מגילות יהודה העתיקות נמצאות בו ותוכלו להנות מהליכה עצמאית או מסיורים מודרכים. מוזיאון המדע הוא מוזיאון פופולרי מאוד בקרב משפחות המגיעות עם הילדים לבקר בו. המוזיאון מציע מגוון של אטרקציות כמו ניסויי מעבדה לילדים, תעתועי ראייה, ממלכת קסמים של חפצים נעים, ייצור של חול ועוד. מוזיאון נוסף הוא מגדל דוד. במקום תוכלו להתהלך בעיר קטנה של נביאים ומלאכים. המוזיאון בהחלט מכניס אתכם לאווירה של חזרה אחורה בזמן וגם בו תוכלו להנות מסיור. מבחינת לינה תוכלו לבחור באופציות לינה נוחות במיוחד בקרבת המוזיאונים ובקרבת האתרים המרכזיים שבעיר וכדאי מאוד להזמין מקום בלינה במגוון של מלונות בירושלים לטיול  זוגי.

מוזיאונים נוספים

מלון בוטיק – תוכלו גם לבקר במוזיאון הרצל הממוקם בכניסה להר הרצל. במוזיאון תמצאו הצצה מרתקת לחייו של בנימין זאב הרצל לצד מיצג מרתק של תחנות חייו. בנוסף, ישנם כמה חדרי תצוגה ותוכלו לצאת בו לסיור מודרך. מוזיאון ארצות המקרא שבעיר מאפשר לראות פריטים נדירים מתקופת המקרא: ממלכת בבל, ממלכת אשור, ובמוזיאון ישנן כמה תצוגות חשובות.

מלון בוטיק ירושלים – לא חובה כמובן להגיע לכל המוזיאונים בטיול שלכם בעיר אבל כדאי מאוד לבחור את המוזיאונים שמענייניים אתכם. ירושלים מציעה מגוון של מוזיאונים – לזוגות ולמשפחות, וגם סיורים לקבוצות מאורגנות של וועדים. תוכלו ללון במלון משפחתי או להזמין לינה יוקרתית מבין מגוון מלונות בוטיק שבעיר.

קרדיט תמונות: pixabay