המתחם  אשר צפוי להיפתח ביום ראשון הקרוב ישתרע על שטח של מעל 200 מ"ר, ויועד ל-12 עמדות חיסון שעתידים לחסן אלפי אזרחים מידי שבוע. המתחם נפתח כחלק ממהלך שמטרתו להקל על העומס שנוצר על קופות החולים באזור הצפון, זהו מתחם חיסונים שני שנפתח בקניון שער הצפון, לצד מתחם חיסונים של קופת חולים "כללית" אשר פועל בקניון בהצלחה מיום ראשון שעבר 

מתחם חיסונים של קופת החולים "מכבי" יפתח בקניון שער הצפון בתחילת שבוע הבא

ההיענות הציבורית והביקוש הגבוה לחיסוני הקורונה יצרו צוואר בקבוק משמעותי באזור הצפון, אשר יצר תורי המתנה ארוכים וקושי בזימון חיסונים בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים. בשל העומס שנוצר הציע קניון שער הצפון לתרום משטחי הקניון והסבתם למתחמי חיסונים – המאפשרים מתן חיסון מהיר, נגיש ונוח לתושבי הקריות והסביבה.

מתחם חיסונים ראשון, בשיתוף פעולה עם קופת חולים "כללית" נפתח בקניון ביום ראשון שעבר (27.12), ומתחם נוסף בשיתוף עם קופת החולים "מכבי" צפוי להיפתח ביום ראשון הקרוב (10.1).

"אנחנו מודים לראש העיר יעקב פרץ, למנהלת מרחב קריות בקופת החולים מכבי הגברת ג'קי סננס ולראש מחוז צפון ד"ר גלית קאופמן על שיתוף הפעולה בניהול המבצע הלוגיסטי שמאחורי הקמת המתחם. אנו רואים בקניון נקודה מרכזית בחיים הקהילתיים – גם בימי שגרה, ובוודאי שבימים כאלו הדורשים התגייסות משותפת. כחלק מתפיסה זאת, קניון שער הצפון מעניק את השטחים והשירותים הנלווים של הקניון ללא כל תמורה ומקווים כי אלו יתרמו לא רק להאצת מהלך החיסונים – אלא גם להנגשת החיסון לאוכלוסיות רבות יותר ולחזרה המיוחלת לשגרה ופתיחת מרכזי המסחר והקניונים".

מתחם החיסונים יפעל במהלך כל השבוע

קניון צילום pixbay
קניון צילום pixbay