פרסי P לצילום מסחרי הם נושא מסובך ומסובך החורג מההיקף של פוסט בבלוג פשוט. במאמר זה אני מתווה אסטרטגיה שתעזור לכם לחשב את דמי הצילום בעצמכם, שהם הגורם החשוב ביותר לתמחור חבילת הצילום שלכם לאירוע קטן. אנו בוחנים כיצד תוכלו לקבל מידע על הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת אודות העמלות עבור צילומים וכיצד צלמים מנהלים משא ומתן על מחיר הוגן.

כדי לחשב את העלויות הספציפיות של הדפסת תמונות לאירוע שלך, עליך לספק לצלם מידע רב ככל האפשר. כדי לענות על שאלה זו, הקפד להקים תוכנית עלות ותענה על השאלה הבאה: כמה אתה גובה עבור שירותי צילום? אתה יכול גם לבקש מהצלם להשוות את מחירון תמונות האירוע שלך למחירונים של צלמים אחרים לאותו סוג אירוע או אירוע.

אם אתה רוצה צלם ראשוני או משני

תצטרך לצפות למחיר גבוה יותר; ברור ששני צלמים עולים יותר מאחד, ועלותו של צלם שני יכולה להשתנות מאוד. צלמי חתונות בניו יורק יקרים יותר מאלו באזורים כפריים, אך בדרך כלל הם עולים בין $ 25 ל- $ 50 לשעה. אבל עבור הצלם הממוצע, מחירים אלה עולים לרוב פחות מ -100 דולר לשעה, או כ -1,000 דולר לאירוע. כאן שוב נציג בפניכם רשימת צלמים שתוכלו לשכור במחירים תחרותיים.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת תמחור התמונות שלך הוא כמה זמן שאתה מקדיש לעריכה והכנת התמונות, כמו גם לאיכות התמונות שלך.

העסקת צלם מאפשרת לכם לדלג על חלק מהליכי החתונה הרגילים בכדי לחסוך בעלויות החתונה שלכם. טיפים אלה אינם כלולים בחבילת צילומי החתונה, אך עליכם לשקול אותם בתקציב שלכם.

למידע נוסף על האופן שבו צלמים מחשבים תמונות וכמה זמן לוקח ליצור כל תמונה. אם תשאלו 2-3 צלמים תוכלו לקבל אומדן מדויק, אך עליכם להבין את עלות הצילום עצמו, כמו גם את הזמן שנדרש לצילום.

כשאתה מקבל הצעות לתמונות אירוע, בדוק אם הצלם כלול במחיר שלהם, ואם כן, כמה הם גובים.

יש אנשי מקצוע שיפרסמו את פרסי התמונות שלהם לאירוע באתר שלהם

אך יהיה עליכם ליצור קשר עם רוב הצלמים כדי לקבל הצעה. אתה רוצה לדעת מה המחיר וכמה עולה תמונה מקצועית לפני שאתה חותם על הקו המקווקו. כאשר אתה מקבל אומדן של עלות הצילום המקצועי, אנא ציין את כל המחירים השונים בשל דרישות עריכת התמונה שלך. הכנס כמה שיותר מידע לבקשתך כדי להבטיח שתקבל את ההערכה הטובה ביותר האפשרית של העלות הכוללת של חבילת תמונות האירוע שלך.

כמה אתה משלם עבור צלם חתונות תלוי בסופו של דבר במגוון גורמים ויכול להשתנות מאוד מצלם לצלם

מחירי חתונה לצלמים משתנים בהתאם לגורמים רבים, כולל גודל האירוע שלכם (צלמים בערים הגדולות נוטים לעלות יותר מאלה שבאזורים אחרים), סוג הצלם שתבחרו וסוג האירוע. זה לא כולל את עלויות הציוד כגון מצלמה, עדשה, חצובה או אביזרים אחרים, כמו גם עלויות אחרות.

ישנן מספר דרכים לגלות כמה אתה גובה תשלום עבור צילום

בהתבסס על הפלט שאתה מספק ללקוח שלך. תמחור לפי צילום יכול להוות בעיה עבור צלמים מקצועיים שלקוחותיהם זקוקים למבחר תמונות קטן בלבד. צילום אירועים במיין, למשל, גובה 50 דולר לשעה עבור הפעלת תמונות עם DVD נלווה של התמונות.

אם אתם בתקציב הדוק

המחיר של הפעלת תמונות של 30 דקות הוא בהחלט הזול ביותר ויכול להיות האפשרות הטובה ביותר שלכם להתאים ללוח הזמנים לצילומים. אם ברצונכם להתקין מספר מצלמות ותאורה מיוחדת לאירוע המיוחד שלכם, עליכם להיות מוכנים לשלם 150 דולר. מחיר חבילה זה מכסה את רוב צילומי החתונה שלכם, אך זה לא העלות היחידה שתצטרכו לחשוב עליה. אמנם העלות הממוצעת של צלם חתונות גבוהה לעיתים קרובות, אך זה יכול להיות רעיון טוב לדלג עליה לחלוטין.

אם הצלם עושה עבודה גרועה

אתה מאבד הזדמנות לעסקים עתידיים, ואם הם לא חושבים שהוא יזמין אי פעם מישהו במחיר גבוה יותר, זו טעות. להלן תמצא רשימה של דגמים שונים של תמחור תמונות שתוכל לשקול עבור עסק הצילום שלך. תמונות DVD כלולות, אך הצלמים המציעים את חבילות הצילום הזולות ביותר הם בדרך כלל אלה עם שירות הלקוחות הגרוע ביותר.

אם לוקחים את הכל בחשבון

המחיר הממוצע עבור צלם אירועים מקצועי הוא 108 דולר, וצלמי אירועים גובים בין 150 ל -250 דולר לשעה, בעוד שצלמי חתונות עולים בין 1,000 ל -3,500 דולר. עם זאת, העלות הממוצעת של תמונות אירוסין תלויה במקום בו אתה גר ובגודל האירוע שלך, כמו גם בסוג האירוע שאתה מתכנן.

למידע נוסף אודות כמה עולה חבילת צילום לאירוע קטן ואיזה צלמי אירועים יש באפשרותך לבדוק ב- photographersolution.com