מי אמר שחובה לרכוש ספה חדשה כאשר הספה הישנה נשחקת? עומדות לרשותכם אפשרויות אחרות שיכולות להיות עדיפות לא פחות. אחת מהאפשרויות העדיפות היא לחדש את הספה הישנה שהולכת להיראות כמו ספה חדשה. אז מה אתם צריכים לדעת על חידוש או תיקון ספה? האמת היא שיש לא מעט אינפורמציה חשובה. אנו ננסה להסביר לכם את כל האינפורמציה עוד לפני שתבצעו את הפעולה. כך תוכלו לחדש את הספה מתוך ידיעה כי זוהי הבחירה הכי טובה שיש.

 

הספה תראה כמו ספה חדשה

לא כל האנשים מצליחים להבין עד כמה השינוי יהיה משמעותי. גם אם הספה נראית כרגע כמו ספה הרוסה, אחרי החידוש שלה היא תראה כמו ספה חדשה. המשמעות היא שלא תצטרכו ללכת לחנות רהיטים לרכוש ספה חדשה. ריפוד ספות מקצועי על ידי איש מקצוע יאפשר לכם להרגיש כאילו רכשתם זה עתה ספה חדשה. אך מה שרק אתם יודעים זה שהספה הזאת היא הספה הישנה.

 

מה כולל בתוכו חידוש ספות?

בעת חידוש או תיקון ספה, מתבצעת עבודה ספציפית בהתאם למציאות כפי שהיא. הרי כל ספה מצריכה עבודה מעט שונה והתייחסות קצת אחרת. במסגרת החידוש של הספה הישנה ניתן לתקן קרעים, לחזק את המושבים, לבצע צביעה, לבצע ניקוי. בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם ובהתאם לתוצאות הרצויות יהיה אפשר לעשות את הבחירות הנכונות. החדשות הטובות הן שהעבודה מתבצעת בדיוק על פי כל הדרישות שלכם. דרישות גדולות ודרישות קטנות כאחד.

 

כמה עולה חידוש ותיקון ספות?

העלות הסופית של העבודה נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים. זוהי הסיבה שבגללה יהיה מאוד קשה להגיד מחיר אחיד שיהיה רלוונטי גם עבורכם. אך ריפוד ספות מקצועי ותיקון של כל הבעיות לא אמור לעלות לכם כמו ספה חדשה. זוהי הסיבה שבגללה אנשים בוחרים באופציה הזאת, ולא הולכים לרכוש ספה אחרת. לרוב העלות של התיקון והחידוש אמורה לנוע בין 500-1500 ₪. כמובן שתוכלו לדרוש לקבל הצעת מחיר עוד טרם בחירת איש מקצוע כזה או איש מקצוע אחר.

 

תוך כמה זמן ניתן להשתמש בספה?

עוד יתרון של חידוש או תיקון ספה מגיע בזמני העבודה הקצרים שנדרשים. סך הכל איש המקצוע צריך שעה או אולי קצת יותר על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. הוא מגיע אליכם עם הציוד הרלוונטי, ולכן העבודה עצמה לא מתפרסת על פני זמן רב. תוכלו לראות את הספה משתנה לנגד עיניכם, וכל זאת מבלי שזה ייקח ימים ארוכים. כך תוכלו לדעת כי בעוד כמה ספות תוכלו להשתמש בספה החדשה ישנה שלכם. אתם מבחינתכם לא תוכלו לתאר לעצמכם עד כמה השינוי הוא משמעותי בזמן קצר. אך המחמאות של האורחים שיגיעו להתארח אצלכם יהיו שווים את ככל ההשקעה שאותה השקעתם. 

 

צילום:freepik