קרדיט תמונה FREEPIK

היריון היא אחת התקופות היפות אך גם הקשות ביותר בחייה של האישה (וגם של הגבר…) ואם יש דרך להקל על התקופה הזאת, ביטוח פרטי הריון הוא לבטח אחד הדברים שאפשר לעשות. ביטוח פרטי הריון לא נכלל בביטוח הבריאות הכללי ומי שרוצה באמת ליהנות מהתנאים הכי טובים במהלך חודשי ההיריון, חייבת לעשות ביטוח פרטי הריון שיספק לה את האפשרויות הכי טובות בכל תחום במהלך ההיריון החל מהבדיקות דרך התרופות, הטיפולים והלידה עצמה.

המקור המוביל למידע לכל סוגי הביטוח – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח בריאות פרטי כמו גם ביטוח תרופות הם ביטוחים חשובים מאוד לכל אדם ובמיוחד למי שזקוק לשירותי רפואה ספציפיים כמו אישה בהיריון. ביטוח פרטי הריון יבטיח לך את התנאים הנוחים ביותר לקיום כל בדיקות ההיריון, בדיקת השקיפות העורפית, בדיקות האולטרה סאונד, בדיקות העובר ועוד. ביטוח פרטי הריון נותן לך גם שקט נפשי בידיעה שאת מקבלת את הרופאים המומחים הטובים ביותר במתקני הרפואה הטובים ביותר וגם יאפשר לך לנהל את ההיריון בצורה החכמה והנוחה ביותר. במהלך ההיריון יש עליות ומורדות אך כל אישה שחוותה כבר היריון ולידה יודעת ששווה להשקיע כל שקל בהשגת תנאי ההיריון והלידה הטובים ביותר שניתן להשיג במסגרת ביטוח פרטי הריון או כל ביטוח בריאות פרט אחר.

היריון ולידה בתנאים האופטימליים עם כיסוי ביטוחי מלא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

מתעניינת בחברות הביטוח המספקות ביטוח פרטי הריון? מצאי בפורטל הביטוחים הגדול בישראל את חברות הביטוח המתמחות בתחום והשיגי ביטוח בריאות פרטי, ביטוח תרופות וכן ביטוח פרטי הריון ברמה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח שתקופת ההיריון תעבור עלייך בצורה המושלמת. במיוחד בשליש הראשון להיריון, בו חשוב לבצע את כל הבדיקות ההכרחיות לבדיקת תקינות העובר ובריאות האם העתידה ללדת. סביבה תומכת היא חלק חשוב ביותר עבור כל אישה בהיריון העומדת ללדת והשקעת משאבים, מחשבה וזמן לקראת ההיריון, במהלכו ולאחר הלידה כמובן, חשובים ביותר לרווחת האם והתינוק העתיד להיוולד.

ביטוח היריון וסל היריון מלא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

עומדת ללדת בקרוב? ראשית כל מזל טוב! עכשיו תתחיל להכיר את כל הבדיקות שאת צריכה לעבור בחודשים הקרובים: בדיקת שקיפות עורפית, סקירת מערכות ראשונה ושניה, בדיקת מי שפיר, בדיקת סיסי שליה, בדיקות אולטרה סאונד ועוד שמות שונים שבוודאי תיוודעי אליהם בזמן הקרוב במהלך ההיריון. אם זו הלידה הראשונה שלך את בוודאי עלולה להילחץ ולדאוג שכל הבדיקות תבוצענה על הצד הטוב ביותר. גם אישה שכבר ילדה מעוניינת בכך כמובן, אך היא כבר אינה לחוצה מהבדיקות הללו רק שהיא יודעת שחשוב לוודא שהן כלולות בסל ההיריון ובביטוח הבריאות הפרטי שלה על מנת שהרופאים שיבצעו את הבדיקות והמעבדות שתטפלנה בהן יהיו המקורות הטובים ביותר!

לא רק בדיקות ולחץ: פינוקים בזמן תקופת ההיריון שכל אישה זכאית ליהנות

ההיריון הוא חוויה ייחודית, אך לא רק בדיקות מאיימות ולחצים קיימים בו. כל אישה צריכה להיות מודעת לשינויים ההורמונליים החלים בתקופת ההיריון ואם היא רוצה להעביר את ההיריון שלה על הצד הטוב ביותר, יש לה גם הרבה 'עבודה' שהיא צריכה לעשות אך גם מקום וזמן להירגע ולהכין את גופה ללידה. חשוב למצוא ביטוח בריאות פרטי שיספק לך כלים לעבור את ההיריון והלידה בצורה האופטימלית בין אם זה על ידי קורסי הכנה ללידה, יועצות הנקה, דולה ועוד שירותים שכל אישה בהיריון יכולה ליהנות מהם היום במסגרת ביטוח בריאות בקופות החולים או בביטוח הבריאות הפרטי.

לפני, בזמן ואחרי – כל מה הכנות ללידה

עד עכשיו דיברנו על ההכנות והבדיקות בתקופת ההיריון ובמהלך ההיריון אך צריך להגיע מוכנים גם לרגע בו יגיע התינוק לאחר הלידה. אירוח במלונית בימים הראשונים שלאחר הלידה הוא פינוק שכל מי שיכולה להרשות זאת לעצמה כדאי שתעשה זאת, במיוחד אם זו הלידה הראשונה שלה והיא זקוקה לסביבה תומכת ולתנאים פיזיים תומכים, עזרה בהנקה, טיפים איך לטפל בתינוק וכל הדברים הנלווים לכך. חשוב לדאוג שביטוח הבריאות של האישה בהיריון יידע לטפל גם במצבים הלא נעימים כמו במקרים של סיבוכים בלידה וכדומה ולכן חשוב מאוד לשים דגש על הבנה מה כלול בסל ההיריון שלך במסגרת ביטוח הקופה או הביטוח הפרטי.

מעוניינת לבטח את עצמך לקראת ההיריון והלידה? מוזמנת לגלוש בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ולקבל את כל המידע הרלוונטי והצעות של חבורת ביטוח המתמחות בכך

אנו מספקים לגולשים שלנו את כל המידע המקיף ביותר על כל סוגי הביטוחים הקיימים לרבות ביטוח בריאות פרטי לאישה בהיריון, ביטוח בריאות מקיף, ביטוחי חיים, ביטוחי דירה, ביטוח משכנתא וכל סוגי הביטוחים האחרים. בנוסף תמצאו באתר מידע פיננסי וטיפים לניהול נכון של קרנות ההשתלמות, הפנסיה וקופות הגמל על מנת שתוכלו לחסוך בהוצאות ובעלויות ולהשיג תשואות גבוהות יותר לאורך שנים רבות, דבר השווה כסף רב במצטבר עד לגיל הפרישה.

לסיכום, אין ספק שהיריון הוא דבר מדהים ולידה היא דבר מדהים עוד יותר. הפלא הזה שנקרא תינוק  או תינוקת מגיחים לעולם ומשנים לחלוטין את מסלול החיים שלנו. חשוב להגיע מוכנים לא רק לרגע הזה אל לכל תשעת החודשים שלפניו ויש היום את כל הכלים לכל אישה או זוג על מנת ליהנות מתנאים נוחים, הטבות ופינוקים שמקלים מאוד על תקופת ההיריון. השקיעו זמן ומחשבה לקראת להיריון והלידה והפכו את ההיריון והלידה לחוויה נעימה ולאו דווקא מלחיצה או קשה. בהצלחה ומזל טוב!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il